Vážený zákazníku, předkládáme Vám naše dodací podmínky určené pro dodávky veškerého zboží a služeb od naší firmy. Opírají se o ustanovení Obchodního zákona v platném znění, praktické poznatky z obchodních případů v této oblasti a respektují naši integraci do EU. Dále jsou v souladu i s platnými regulacemi plynoucími z ochrany Vašich osobních dat (GDPR).
Na základě Vašeho dotazu na kontaktních spojeních firmy Vám odešleme informace o žádaném zboží, včetně cenové relace, popř. celý katalog. V případě Vašeho zájmu očekáváme od Vás objednávku (nebo sepsání kupní smlouvy - dle rozsahu) poštou, osobně, e-mailem, která obsahuje název Vaší firmy nebo jméno objednavatele, případně jméno kontaktní osoby, adresu, IČ (DIČ) a u osob zapsaných do OR informace o tomto zápisu– v případě prvního kontaktu nebo změn. Dále specifikaci dodávky (katalogové číslo, název), Vámi navrhovaný způsob přepravy a platby, vyhovující těmto podmínkám. Při objednávce přesahující cenu 20.000,- Kč preferujeme originál objednávky podepsaný statutárním zástupcem a opatřený razítkem objednavatele. Akceptujeme i elektronickou podobu těchto dokumentů. U menších dodávek můžeme přistoupit ke zjednodušené objednávce: prodejka za hotové (Příjmový pokladní doklad, respektive Daňový doklad zjednodušený).
Firma Animal ID s.r.o. poskytuje záruky na dodávané výrobky včetně záručního a pozáručního servisu podle platného OZ. Dokladem pro záruku je uhrazená faktura – daňový doklad, dodací list, případně záruční list.
Zboží Vám rádi osobně předvedeme nebo zašleme další informace. S případnými reklamacemi nebo dotazy se obraťte, prosím, na naši firmu na základě platných dokladů, které jsou součástí dodávky. Při cenách do 5.000,- Kč (bez DPH) předpokládáme platbu v hotovosti nebo zasíláme zboží na dobírku pokud se s odběratelem nedohodneme jinak.
Dle §13 (5) zákona č. 22/1997 Sb. Vás ujišťujeme, že na výrobky dodávané naší firmou a podléhající posuzování shody (na základě §12 (1), (4) zákona č. 22/1997 Sb. a dle nařízení vlády č. 168/1997 Sb., č. 168/1997 Sb.) bylo vydáno prohlášení o shodě.
Zboží dodáváme obratem, je-li na skladě, jinak do 10 dnů ( některé spec. zboží do 6 týdnů) ode dne potvrzení Vaší závazné objednávky.
Způsoby odběru zboží: osobní odběr na provozovně Praha 9 (viz www.mikrocipy.cz /kontakty, pouze po vzájemné dohodě), na výdejním místě (VM), poštou, spedicí nebo dovozem k zákazníkovi.
Běžná dodací lhůta prostřednictvím pošty je 2 pracovní dny.
Závazné informace o těchto podmínkách získáte nejpozději při potvrzení Vaší objednávky. Naše firma se zabývá především velkoobchodním způsobem prodeje. V případě Vašeho zájmu odběru zboží v sídle dodavatele, je nezbytné si termín převzetí zboží dohodnout předem.
Do 10 dnů před dohodnutým termínem dodávky 0. V oprávněných případech do 14 dnů od obdržení zásilky 0. Storno poplatek 10% z ceny nepoškozeného zboží, vráceného po tomto termínu. U identifikačních mikročipů zařazených do Centrální evidence ČR + 5% za manipulaci v databázi popř. nadbytečné balné a dopravné. Rozdíl bude vrácen po převzetí vráceného zboží formou daňového dobropisu (potvrzeného zákazníkem) převodem na bankovní účet zákazníka.
Ceny jsou uvedeny v cenících (bez DPH), které jsou přílohou našich katalogů výrobků. V e-shopu jsou uváděny celkové maloobchodní ceny (včetně DPH). V případě speciálních služeb se jedná o ceny smluvní, stanovené nejpozději během závazné objednávky. Ceny jsou uvažovány při odběru ze skladu firmy v Praze 9, viz. adresa provozovny.
1) v hotovosti a) předem na základě potvrzené objednávky
b) při předání zboží na základě daňového dokladu
c) na dobírku, úhrada doručovateli v hotovosti - daňový doklad přiložen
s možností následného odkoupení předmětu nájmu – dle smlouvy (pouze vybrané druhy zboží, při ceně nad 50.000,- Kč za jeden předmět – cena bez DPH).
Zboží dodáváme k zákazníkovi prostřednictvím přepravní organizace nebo osobně po oboustranné dohodě.
1) poštou, dopravní organizací - balné a logistiku (přepravné), poštovné dle platných tarifů České pošty nebo podle cen spedice DPD:
na dobírku obvykle 180,-Kč/zásilka, v případě registrovaného zákazníka a platbě bankovním převodem minimálně 140,- Kč/zásilka. V případě celkové ceny zásilky přes 6000,-Kč balné a poštovné obvykle (standardní balík do velikosti S a hmotnosti 5 kg) neúčtujeme nebo snížíme v rámci BENEFITu 6000. Vyberte si prosím nejvýhodnější variantu pro Vás v e-shopu, když volíte způsob dopravy nebo převzetí. U nadměrných nebo křehkých zásilek se účtovaná cena přepravy prováděná přepravní organizací zvyšuje minimálně o 50%.
Expresní přplatek: +100% ceny přepravného, minimálně 300,-/zásilka
2) na výdejním místě po předchozí domluvě s pracovníky na výdejním místě za cenu 170,-Kč
3) příležitostná doprava naším pracovníkem – pouze v termínu dle vzájemné dohody, min. 100,-Kč + DPH. Jedná se pouze o kurýrní službu.
4) osobní předání naším pracovníkem na Vaši adresu – dopravné ve výši 19,- Kč/km (+DPH) ujetý ze sídla naší firmy (nebo provozovny) na místo předání (pouze jedna cesta, měřeno podle Mapy Google) ve Vámi určeném termínu. Jedná se pouze o předání zboží a dokumentace. Pokud máte zájem o zaškolení, kontaktujte nás prosím předem a službu si objednejte, viz add 6).
5) osobní odběr na adrese provozovny firmy po předchozí dohodě. Přepravné a balné NEÚČTUJEME. Přijímáme pouze platby převodem nebo v hotovosti.
6) NOVINKA 2021, VLASTNÍ PŘEPRAVA KOMFORT: osobní předání naším odborným pracovníkem na Vaši adresu v dohodnutém termínu včetně zaškolení obsluhy (i více osob) v délce min. jedné vyučovací hodiny. Přednášející kromě odbornosti týkající se předávaného zboží je způsobilý i k vyučování a školení osob. Vztahuje se pouze na výrobky: mikročipy, odchyt a uspávání zvířat. Cena 900,-/vyučovací hod. (+ DPH) plus náklady podle bodu ad 4).
- množstevní slevy jsou uvedeny ve VO cenících
- pokud je příjemce - odběratel firma nebo podnikající fyzická osoba a uvede v objednáve své platné IČ může realizovat nákup podle VELKOOBCHODNÍCH CEN
- při objednávce přes internet prostřednictvím e-shopu a bez dalších doplňkových služeb a podmínek, poskytujeme slevu, která je již započítána v uvedených zvýhodněných cenách. Tuto slevu nelze sčítat s předchozími.
- pokud maloodběratel objedná podle ceníku a nedodrží podmínky VELKOOBCHODNÍHO NÁKUPU bude mu fakturována cena za jednotlivý, kusový prodej při jakémkoliv množství zboží od jednoho druhu
Jsou buď součástí ceníků nebo individuálně dle dohody a závazné objednávky nad 50.000,- Kč.
Slevu 10 % poskytujeme po dohodě v případě objednání zboží v rámci prezentačních akcí při odběru zboží minimálně za 10 000,-Kč bez DPH. Při předání na akci neúčtujeme dopravu a balné.
Při standardní objednávce a dodávce a fakturované částce 6 000,- Kč a více přepravné a balné NEÚČTUJEME nebo účtujeme pouze SNÍŽENÉ přepravné. V případě speciálních požadavků na dodávku (vysoké nároky na balení, zásilky nestandardního typu) tyto náklady navyšujeme o částku minimálně 130,-Kč.
Při velkoobchodním prodeji nebo na základě smluv o dodávkách, dodáváme zboží za ceny stanovené smluvně. Součástí partnerských smluv mohou být i nadstandardní služby nebo komplexní servis.
V případě dotazů se neobávejte na nás obrátit na uvedených kontaktech.
Aktualizace 22.5.2023 Ing. Alex Cakl, telefon: +420 602 641 185