Úvod Kontakty

Rychlý kontakt

Animal ID s.r.o.
Maria Vet

mobily: +420 602 641 185, +420 728 241 155
tel.: +420 224 236 880

E-maily: mariavet@mikrocipy.cz
alex.cakl.id@gmail.com, petr89cakl@gmail.com

Všeobecné dodací podmínky

Vážený zákazníku, předkládáme Vám naše dodací podmínky určené pro dodávky veškerého zboží a služeb od naší firmy. Opírají se o ustanovení Obchodního zákona v platném znění, praktické poznatky z obchodních případů v této oblasti a respektují naši integraci do EU. Dále jsou v souladu i s platnými regulacemi plynoucími z ochrany Vašich osobních dat (GDPR).

Objednávka – smlouva o dodání zboží

Na základě Vašeho dotazu na kontaktních spojeních firmy Vám odešleme informace o žádaném zboží, včetně cenové relace, popř. celý katalog. V případě Vašeho zájmu očekáváme od  Vás   objednávku (nebo sepsání kupní smlouvy - dle rozsahu) poštou, osobně, e-mailem, která obsahuje  název Vaší firmy nebo jméno objednavatele, případně jméno kontaktní osoby, adresu, IČ (DIČ)  a  u  osob zapsaných do OR informace  o  tomto zápisu– v  případě prvního kontaktu nebo změn. Dále specifikaci  dodávky  (katalogové číslo, název), Vámi navrhovaný způsob  přepravy a  platby, vyhovující těmto podmínkám.   Při   objednávce   přesahující  cenu   20.000,- Kč   preferujeme originál objednávky podepsaný statutárním zástupcem a opatřený razítkem objednavatele. Akceptujeme i elektronickou podobu těchto dokumentů. U menších dodávek můžeme přistoupit ke zjednodušené objednávce: prodejka za hotové (Příjmový pokladní doklad, respektive Daňový doklad zjednodušený).

 

Dodací podmínky

Firma Animal ID s.r.o. poskytuje   záruky   na   dodávané  výrobky  včetně  záručního  a  pozáručního  servisu podle platného OZ. Dokladem pro záruku je uhrazená faktura – daňový doklad, dodací list, případně záruční list.

Zboží Vám rádi osobně předvedeme nebo zašleme další informace. S případnými reklamacemi nebo dotazy se obraťte, prosím, na naši firmu na základě platných  dokladů, které  jsou součástí dodávky.  Při  cenách  do 5.000,- Kč  (bez DPH) předpokládáme  platbu  v hotovosti  nebo  zasíláme  zboží na dobírku pokud se s odběratelem nedohodneme jinak.

Dle   §13  (5)   zákona   č. 22/1997 Sb.  Vás   ujišťujeme,  že  na  výrobky  dodávané  naší  firmou  a   podléhající posuzování   shody   (na základě §12 (1),  (4)   zákona    č. 22/1997 Sb. a   dle   nařízení   vlády   č. 168/1997 Sb., č. 168/1997 Sb.) bylo vydáno prohlášení o shodě.
 

Dodací lhůty – způsoby odběru zboží

Zboží dodáváme obratem, je-li na skladě, jinak do 10 dnů ( některé spec. zboží do 6 týdnů)  ode dne  potvrzení  Vaší závazné objednávky.

Způsoby odběru zboží: osobní odběr na provozovně Nelahozeves, na výdejním místě (VM), poštou, spedicí nebo dovozem k zákazníkovi.

Běžná dodací lhůta prostřednictvím pošty je 2-3 pracovní dny.

Závazné informace o těchto podmínkách získáte nejpozději při potvrzení Vaší objednávky. Naše firma se zabývá především velkoobchodním způsobem prodeje. V případě Vašeho zájmu odběru zboží v sídle dodavatele, je nezbytné si termín převzetí zboží dohodnout předem.

 

Stornovací poplatky

Do 10 dnů před dohodnutým termínem dodávky 0. V oprávněných případech do 14 dnů od obdržení zásilky 0. Storno poplatek 10%  z ceny nepoškozeného zboží, vráceného po tomto termínu. U identifikačních mikročipů zařazených do Centrální evidence ČR + 5% za manipulaci v databázi popř.  nadbytečné  balné  a  dopravné.  Rozdíl bude  vrácen  po  převzetí  vráceného  zboží  formou  daňového dobropisu (potvrzeného zákazníkem) převodem na bankovní účet zákazníka.
 

Cenové podmínky

Ceny jsou uvedeny v cenících (bez DPH), které jsou přílohou našich katalogů výrobků. V e-shopu jsou uváděny celkové maloobchodní ceny (včetně DPH). V případě speciálních služeb se jedná o ceny smluvní, stanovené nejpozději během závazné objednávky. Ceny jsou uvažovány při odběru ze skladu firmy ve Středočeském kraji.
 

Způsoby platby

A) Celková částka

1) v hotovosti            a) předem na základě potvrzené objednávky

                            b) při předání zboží na základě daňového dokladu

                            c) na dobírku, úhrada doručovateli v hotovosti - daňový doklad přiložen

    2) bezhotovostně     a) předem na základě předem vystavenéé faktury na podkladě Vaší objednávky
                                     b) na základě faktury expedované současně se zbožím, obvyklá doba splatnosti je 7 dní ode dne vystavení, přičemž rozhodující je datum, kdy je fakturovaná částka připsána na náš účet. V případě požadavku na delší splatnost uveďte tuto skutečnost v objednávce.
 

B) Splátkový režim nebo forma pronájmu

s možností následného odkoupení předmětu nájmu – dle smlouvy (pouze vybrané druhy zboží, při ceně nad 50.000,- Kč za jeden předmět – cena bez DPH).

 

Přepravné – poštovné

Zboží dodáváme k zákazníkovi prostřednictvím přepravní organizace nebo osobně po oboustranné dohodě.

1) poštou, dopravní organizací   -  balné a logistiku (přepravné), poštovné dle platných tarifů České pošty nebo podle cen spedice DPD:
na dobírku minimálně 150,-Kč/zásilka, v případě registrovaného zákazníka a platbě bankovním převodem minimálně 100,- Kč/zásilka (ceny uvedeny bez DPH 21%). V případě celkové ceny zásilky přes 5000,-Kč (cena bez DPH) balné a poštovné obvykle (pokud se nejedná o rozměrnou nebo křehkou zásilku) neúčtujeme v rámci BENEFITu 5000. Vyberte si prosím nejvýhodnější variantu pro Vás v e-shopu, když volíte způsob dopravy nebo převzetí. U nadměrných nebo křehkých zásilek se účtovaná cena přepravy prováděná přepravní organizací zvyšuje minimálně o 20%.

2) na výdejním místě po předchozí domluvě s pracovníky na výdejním místě za cenu 150,-Kč + DPH
 
3) příležitostná doprava naším pracovníkem – pouze v termínu dle dohody, min. 100,-Kč + DPH

4) osobní předání  naším pracovníkem na Vaši adresu – dopravné ve výši  17,- Kč/km (+DPH) ujetý ze sídla naší firmy na místo předání (pouze jedna cesta) ve Vámi určeném termínu.
 
5) osobní odběr na adrese provozovny firmy po předchozí dohodě. Přepravné a balné NEÚČTUJEME.
 


 

Slevy z cen zboží (bez DPH)

- množstevní slevy jsou uvedeny ve VO cenících (platí pro firmy)
- pokud je příjemce - odběratel firma nebo podnikající fyzická osoba a uvede v objednáve své platné IČ může realizovat nákup podle VELKOOBCHODNÍCH CEN

- při objednávce přes internet prostřednictvím e-shopu a bez dalších doplňkových služeb a podmínek, poskytujeme slevu, která je již započítána v uvedených zvýhodněných cenách. Tuto slevu nelze sčítat s předchozími.
- pokud maloodběratel objedná podle ceníku a nedodrží podmínky VELKOOBCHODNÍHO NÁKUPU bude mu fakturována cena za jednotlivý, kusový prodej při jakémkoliv množství zboží od jednoho druhu

 

Množstevní a objemové rabaty

Jsou buď součástí ceníků nebo individuálně dle dohody a závazné objednávky nad 50.000,- Kč.

 

Další slevy a výhody

Slevu 10 % poskytujeme po dohodě v případě objednání zboží v rámci prezentačních akcí při odběru zboží minimálně za 10 000,-Kč bez DPH. Při předání na akci neúčtujeme dopravu a balné.
Při standardní objednávce a dodávce a fakturované částce 5 000,- Kč a více (cena bez DPH) přepravné a balné NEÚČTUJEME. V případě speciálních požadavků na dodávku (expresní zpracování, vysoké nároky na balení, zásilky typu PRIVATE) účtujeme tyto náklady a navyšujeme cenu dodávky o celkovou částku minimálně 121,-Kč.
 

 

Partnerské ceny

Při velkoobchodním prodeji nebo na základě smluv o dodávkách, dodáváme zboží za ceny stanovené smluvně. Součástí partnerských smluv mohou být i nadstandardní služby nebo komplexní servis.

 

V případě dotazů se neobávejte na nás obrátit na uvedených kontaktech.

 

Aktualizace 10.8.2018                                               Ing. Alex Cakl, telefon: +420 602 641 185